woensdag 29 december 2010

2e Kerstdag - Praq

Over 2e kerstdag kan ik helaas alleen maar heel kort zijn, ik was nl zelf ziek en heb de hele dag om en rond bed en de bank doorgebracht. Bob is wel met de kinderen naar zijn familie vertrokken, we hadden nl een lunch-diner reservering in restaurant Praq . Alleen al het idee dat ik moest eten, zorgde ervoor dat ik me weer omdraaide in bed. Maar goed, er was vantevoren veelvuldig heen en weer gemaild met het restaurant over onze glutenvrije kinderen, dus ik kon ze met een gerust gevoel laten gaan.
Het was uiteindelijk ook erg goed geregeld en volgens de kinderen ook erg lekker, hun eten verschilde nauwelijks van dat van de andere kinderen en dat is met name in de ogen van Rosanna altijd erg belangrijk!
Kortom een geslaagd glutenvrij restaurant!

1 opmerking:

  1. Hoi Anne-Marie, ik hoop dat je nu weer wat opgeknapt bent. Ziek zijn in de kerstvakantie is helemaal niet leuk. Zowiezo is ziekzijn niet leuk, maar als de kinders om je heen lopen....
    Sterkte!
    En wat het eten betreft, ben ik het helemaal met Rosanna eens, je wil niet anders zijn/behandeld worden.

    BeantwoordenVerwijderen