maandag 3 oktober 2011

Doves Farm en Appels

Ik heb al eens eerder geschreven over Doves Farm, een Engels merk, glutenvrij wit meel. Na verwoed speurwerk op internet, kwam ik erachter dat men dit gebruikt als vervanging van "gewoon" meel, in "gewone" recepten. En dat klopt! Met name cake en appeltaart zijn hier favoriet. Doves Farm is in Nederland alleen online te bestellen bij glutenvrijemarkt.com maar gelukkig gaat mijn zus meerdere malen per jaar naar Wales en koopt het daar voor de helft van de prijs bij de supermarkt. Met als gevolg dat ik nu een voorraadplank vol heb met pakken meel...Gisteren kwam dat heel goed uit, want we gingen appels plukken op de Olmenhorst, altijd leuk! Als toetje na het avondeten aten de kinderen uiteraard...appeltaart!

2 opmerkingen:

  1. Heb toevallig ook net een pak liggen om uit te proberen. Handig in elk geval zo'n zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een absolute aanrader. hier in Engeland ligt het gelukkig gewoon in de supermarkt, en ik gebruik het overal voor, een supermeel!

    BeantwoordenVerwijderen