maandag 21 februari 2011

roze koeken

Speciaal verzoek van Daniël: mama, ik zou wel weer eens een roze koek willen eten!
Nogmaals, lang leve internet, met een zoekmachine waarmee alles te vinden is. Het recept dat ik zocht vond ik wederom op de site van Jeandrine Kastelein (bakinstructrice NCV) en het toeval wilde dat ik alle ingrediënten in huis had, zelfs de geschikte bakvorm. Het resultaat was erg geslaagd, Daniël had ze het liefst alle 6 achterelkaar opgegeten, maarja als je ook een gv zus hebt, dan moet je af en toe leren delen...

2 opmerkingen:

  1. Owww, als Firyel die ontdekt, dan bak ik denk ik niks anders meer. Hahaha, het roze he, dat doet het hem. Ik zal het recept ook eens op gaan zoeken.
    Groetjes,
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo makkelijk! Ik heb de melen bij de Toko op de Nieuwstraat gekocht en de kleurstof kun je bij Piece of Cake (Plantsoenstraat) in alle kleuren van de regenboog kopen!

    BeantwoordenVerwijderen