woensdag 29 september 2010

Big Apple

Voor het eerst van mijn leven was ik in New York! Wat een stad, wat een ervaring!
Naast alle noodzakelijke highlights zoals Times Square, Broadway, Empire State Building en het Vrijheidsbeeld, hebben vriendin D, en ik ook een aantal stadswandelingen gemaakt, erg leuk, ik had een boekje van schoonzus J. geleend, 100% New York van Momedia. Echt een aanrader! Naast alle bekende spots bracht dit boekje ons ook langs onbekende, soms bijna verstopte, mooie plekjes in New York.

Verder hadden wij ook nog een andere missie in New York, nl Shop till you drop! Nou dat "drop" is wel gelukt, strompelend bereikten we elke avond ons hotel! Maar de buit mag er zijn, stapels superleuke kleding voor man en kids en een ander doel: corn tortillas. Ik had op een ander glutenvrij blog hierover gelezen, dus deze wilde ik uiteraard ook voor mijn kids meenemen. Ik had al op internet gezocht waar ik moest zijn in NY, de winkel Whole Foods stond dus hoog op mijn lijstje. Helaas viel het mij een beetje tegen, ze verkochten inderdaad een aantal glutenvrije producten, maar deze waren peperduur. En de corn tortillas vond ik alleen maar in de koeling, ik heb het toch gegokt en meegenomen (ondanks de reis in de koffer).

Wij hebben overigens heerlijk gegeten in NY, maar ik realiseerde me dagelijks hoe lastig het zou zijn geweest als ik mijn gv kinderen bij me had gehad...

1 opmerking:

  1. Hee wat toevallig en wat leuk om te lezen! Grappig dat jij de Whole Foods ook zo duur vond :) daar had ik ook last van. Kijk je daar zo lang naar uit, valt het zo tegen. Qua prijs dan, niet het assortiment. Ik was op Union Sqare en het duizelde me!

    BeantwoordenVerwijderen