zaterdag 17 december 2011

Lasagna (van Schär deze keer)

In januari van dit jaar schreef ik over de lasagna die ik gemaakt had met Semper lasagna-bladen. Deze viel nogal tegen en ik nam me steeds voor om het nog eens te proberen met Schär pasta. Vandaag was het eindelijk zover, ondanks dat lasagna één van mijn lievelingsgerechten is, kwam het er steeds niet van.
Intussen heb ik 2 nieuwe ovenschalen bij de Deen bij elkaar gespaard, 1 middelgrote en een kleine. Perfect voor ons, de middelgrote is prima voor ons, de kleine uiteraard voor de kinderen. Op deze manier kan ik zowel glutenvrije als gewone lasagna in één keer maken. Het blijkt dat wij moeilijker wennen aan glutenvrije producten dan de kinderen, dus wij geven de voorkeur aan gewone pasta...De bechamelsaus maakte ik uiteraard weer van mijn favoriete meelmerk Doves Farm (en nee, ik heb er geen aandelen in). Dus de bolognese- en bechamelsaus waren uiteraard wel glutenvrij.
Bob schrok toen hij de 2 schalen op tafel zag staan: dit is toch veel te veel voor ons? Maar nee hoor, de Schär lasagna bleek perfect zijn en (bijna) alles was op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten