maandag 11 april 2011

druk druk druk

Soms heb je het heel erg druk, nog drukker dan normaal...Dan schieten een aantal dingen erbij in, zoals bijvoorbeeld je blog bijhouden. De drukte had alles te maken met mijn verjaardag, ondanks dat ik het eigenlijk niet vierde ;-)
Ik was donderdag jarig, op m'n werk werd ik heel erg in het zonnetje gezet en die avond had school ook een inloopavond gepland, dus we kwamen nogal laat aan bij het restaurant dat we hadden gereserveerd, De Boffert . De kinderen hebben allebei een gv kaaspannenkoek gegeten en wij varkenshaassaté met patat. Lekker hoor, maar ligt het aan mij of verhogen zij elk jaar hun prijzen met 30%?? Vrijdag ben ik voornamelijk bezig geweest met boodschappen en bakken en zaterdag en zondag kwam "alleen maar" familie langs. Maar wat een lekker weer zeg!! We hebben uiteraard buiten gezeten en dat was te zien aan alle gekleurde gezichten. Deze keer had ik met het gebak voor de kinderen een makkie, aangezien ik vorige week een taartenworkshop heb gevolgd, de taart die ik heb versierd had ik deels ingevroren, dus de kinderen hebben daar nog een aantal keren van kunnen smullen. Het avondeten was wel weer voor iedereen glutenvrij, zo kun je je ook niet vergissen!
Gisteravond sloten Bob en ik het drukke weekend af met een concert van Venice in de Melkweg, erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten